Jelk Jelk

View this text in English

Leuke camper. Prima instructie. Fijne mensen. Geen problemen. Veel plezier van gehad. We waren op zoek naar een last minute camper in de corona zomer. Alles was overal verhuurd, maar hier vonden we er nog een. De communicatie via goboony liep goed, maar we hebben ook telefonisch wat dingen besproken, dat was ook prettig. We wilden eerst een andere camper huren, maar ons werd geadviseerd 'te upgraden' naar een ander model dat ook nog te huur stond. Deze paste precies: twee volwassenen achterin en twee kinderen in het ombouwbed. Het ombouwbed vraagt wat pielen met de piefjes, maar als je het eenmaal door hebt is het prima te doen. Zonder alkoof rijdt de camper als een grote bus, alleen dan een stuk gezelliger ;-). Beddengoed moesten we zelf meenemen, een keukenset konden we er bij huren. Ook stoelen en tafel erbij gehuurd. Waren beiden niet superluxe, maar scheelde wel weer sjouwen met extra spullen. Het is niet de jongste camper, maar hij ziet er prima uit voor zijn leeftijd, maar dat vonden wij wel charmant en hij voldoet prima. Alles zit er op en er aan, inclusief een niet genoemde CD speler. Verder: drie gaspitten, koelkast, douche, chemisch toilet verwarming en zelfs warm water, horren voor alle ramen. Het zonnepaneel zorgde dat we eigenlijk altijd genoeg stroom hadden, telefoons opladen deden we dan tijdens het rijden. Lars heeft overigens een enorme hoeveelheid campers te huur, ook veel volkswagen busjes om te huren en/of te kopen, mocht je daar naar op zoek zijn. Bovenal zijn het gezellige, kundige en betrouwbare lui, iets wat je graag wil als je een camper huurt. Al met al een aanrader. We hopen hier gauw weer terug te komen. August 2020
Marja Marja

View this text in English

Een fijne compacte camper die prima rijdt. De service van Lars en zijn collega’s is uitstekend, vooraf een hele goede uitleg hoe alles werkt en tijdens de reis waren ze bereikbaar voor vragen. Dus zeer aan te bevelen. August 2020
Marco Marco

View this text in English

Nemen enorm de tijd voor je zodat je voorbereid op reis kunt. Het is een zeer ervaren team , dat goed op elkaar ingespeeld is. Ik zou ben zeker aanraden! August 2020
Che Che

View this text in English

Voor het eerst met een (bus)camper gereisd. Uitleg bij het ophalen door medewerker (Frank) van Lars van Son zeer uitgebreid, fijn om zo te starten. Boekje met uitleg over de camper werd gemist tijdens de reis. Prettige camper die lekker rijdt. Onze dochters (19 en 15) vonden het bovenste bed in de camper te benauwd om met z’n tweeën te slapen. Jongere kinderen zou kunnen, maar het is best krap. Dit hadden we al verwacht en hadden tentjes bij ons. Onderste bed is te kort voor iemand van 190 cm (gestrekt liggen is dan niet mogelijk) Verder veel gemak ten opzichte van kamperen met de tent: normaal bed (mits niet te lang), koelkast, prima kookstel, eigen toilet, fietsendrager, luifel en je bent zo ingepakt. Nog een tip: er zit ook een douche in, maar dat is heel krap. We hebben de doucheKop door het raam naar buiten gedaan en dan kan je je wel even buiten afspoelen na bv. het strand. Daarnaast heb je alles altijd bij je als je met de camper op pad bent. Eens in de 2/3 dagen boodschappen doen en je bent altijd voorzien. August 2020
Edwin Edwin

View this text in English

Super camper! Anders kan ik niet zeggen. Ook keurig netjes geholpen door de verhuurder ( Fa. Lars van Son ). De camper was heel mooi schoon en van alle gemakken voorzien voor een onvergetelijke vakantie. Met vriendelijke groet, Fam. van Kooten August 2020
Betty Betty

View this text in English

Hier mijn recensie, Wij hebben bij Lars een 6 persoons camper gehuurd. We hebben wat problemen gehad maar dat is allemaal goed opgelost. Fijn om te weten dat als er problemen zijn, ze opgelost worden door de firma Dus ga gerust een camper huren bij Lars, wij hebben een positieve ervaring. En een bijzondere mooi leuke vakantie gehad met de camper. Zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijke groet Henk en Betty August 2020
Coen Coen
Top August 2020
Marjon Marjon

View this text in English

Prima camper, prima service August 2020
Margaret Margaret

View this text in English

Het lijkt alsof je van n particuliere verhuurder huurt maar het tegendeel is waar: We huurden bij n enorm groot verhuurbedrijf. Het ging, bleek toen we het busje ophaalden, niet om het busje van de foto maar om n busje van 20 jaar oud. Toen we onderweg pech kregen met ons hefdak dat steeds open vloog tijdens het rijden belden wij met Lars van Son. Die zei dat we maar op de camping n handig iemand moEsten zoeken met sleuteltje 13, die zou dat dan wel even voor ons repareren en verder kon het echt geen kwaad terwijl wij ons iedere keer rot schrokken als het dak weer open vloog. Nou ja om n lang verhaal kort te maken, we hebben n winkel gevonden waar we n stevige spanband hebben gekocht en daarmee het dak stevig vastgebonden aan de stoel. Bij terugkomst bij Lars van Son werd onze ervaring stevig gerelativeerd, volgende keer moesten we maar n hoger busje huren zonder hefdak, dat paste beter bij ons. Na wat aandringen kregen we 10% van onze huurprijs terug. Verder wachten we nog steeds op terugbetaling door Goboony van onze borg. August 2020
Luuk Luuk

View this text in English

Geweldige behandeling gehad door Frank. Was heel flexibel en dacht met alles mee! Volgend jaar als even kan huren we weer een camper hier :) August 2020