Profile of Jeske

Jeske
Replies within a day

Hired out 15 times

Trust


Verified Email Address

Phone interviewed by Goboony team

Verified Phone Number

Hey, I'm Jeske!

Arnhem, Netherlands – Member since October 2023

My name is Jeske, I am 30 years old, and I live in Arnhem with my boyfriend Wietse. We thoroughly enjoy bumping around in our camper. Our favorite vacation consists of alternating active adventures with drinking wine and beer. That is why Wietse (who is a carpenter by profession) built this van. Part of the van is equipped to store and transport surfboards, kiteboards, and climbing gear. And part of the van has been made so comfortable that you can easily spend a whole day inside with good food and drinks close at hand.
Wietse made everything made of wood, and I took care of everything related to fabrics :) That way, together we turned the bus into a cozy little house on the road.
The bus is built so that several people can sit inside comfortably and play games. You can also cook together as a couple, thanks to the ample workspace. You have your own toilet, a large fridge, a lovely double bed, and hot water flows from the tap: camping doesn't get much more luxurious than this ;)

8 Reviews

Luuk Luuk

View this text in English

Hele mooie camper en hele fijne verhuurders. Overdracht ging vlot en soepel en de camper had alles aan boord wat we nodig hadden voor onze reis door de Pyreneeën. De camper rijdt erg lekker en komt met gemak alle bergpassen door. Aanrader! August 2025
Thijn Thijn

View this text in English

Een geweldige camper en verhuurder! Ze zijn allebei heel betrouwbaar en makkelijk in de omgang. Geen idee of de verhuurder van alle gemakken voorzien is, maar Otis in ieder geval wel. 100% aanrader ! May 2025
Pieter Pieter

View this text in English

Leuke mooie complete handig ingerichte en schone/ goed verzorgde camper. Fijn en vriendelijk contact met de eigenaren ook. May 2025
Inger Inger

View this text in English

We hebben een leuke reis naar Texel met Otis gemaakt! Ook in de regen hield ie het goed. Het formaat is prettig want gemakkelijk te besturen en toch genoeg binnenruimte met alle gemakken. Het fietsenrek was ook ideaal. Op de camping kun je meestal ook op een ‘gewone’ plek ipv het camper veld. Jeske was erg behulpzaam en reageerde altijd heel snel. May 2025
Johannes Johannes

View this text in English

Vanaf het eerste contact was het erg prettig communiceren met Jeske. Voordat we op pad gingen kregen we een goede uitleg en bij vragen tijdens de reis was Jeske altijd erg behulpzaam, heel fijn! We hebben een hele fijne vakantie gehad met Otis. Een zeer complete fijne camper! October 2024
Tirza Tirza

View this text in English

Wat een fijne verhuurder is Jeske en Otis is een heerlijke camper. We hebben mogen genieten van het comfort, de complete inboedel en alle handige extra items die aanwezig waren. De service, flexibiliteit en vriendelijkheid van Jeske hebben dit tot een ervaring gemaakt die we graag nog eens zouden willen overdoen! Bedankt Otis dat we met je op pad mochten. September 2024
Sander Sander

View this text in English

Van begin tot eind hebben wij een prachtige vakantie gehad. Je voelt je al meteen thuis in deze camper en je hebt alles wat je nodig hebt als je houdt van roadtrippen en kamperen. Ook hadden we ons geen betere verhuurders kunnen wensen. Jeske en Wietse hebben ons vooraf en tijdens de vakantie super geholpen met alle vragen die er logischerwijs zijn. Ze staan altijd voor je klaar. Een dikke aanrader dus! August 2024
Heleen Heleen

View this text in English

Geweldige camper! We hebben een hele fijne vakantie gehad in Slovenië en Kroatië met Otis! En super leuk dat ook onze hond Indi welkom was in de camper! De communicatie met de verhuurders Jeske en Wietse verliep heel fijn; als je vragen hebt of als er iets is vooraf of tijdens de reis, zijn ze goed bereikbaar en staan ze meteen voor je klaar. Ook de uitleg over de bus bij de overdracht was prettig en duidelijk. De camper is enorm compleet en beschikt over alles wat je nodig hebt. Absoluut een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar! Hopelijk tot een volgende keer 😊 May 2024