Ina Ina

View this text in English

Wij mochten voor de 2e x met de mooie camperbus van Paul&Christel op reis. Na de camperbus opgehaald te hebben zijn we vertrokken richting Kroatië. We hebben bijna 3 weken lang prachtig weer gehad. Op de terugreis vlak voor de grensovergang bij Venlo nog een stop bij een raststette om te kijken waar we zouden overnachten en toen de camperbus niet wilde starten. Na goede communicatie met Goboony kwam al een half uurtje later iemand van de Duitse pechhulp. In mum van tijd was het opgelost en konden we verder. Onze laatste stop was in Julianadorp aan zee alwaar wij het noodweer beleefd hebben. Wat een ervaring en wat een natuurgeweld! Vanochtend de camperbus schoon en netjes weer ingeleverd en onder genot van koffie en lekkers nog gezellig gekletst met Paul&Christel. Toen was het moment daar om afscheid te nemen van "onze" geweldige camperbus. Paul&Christel dank jullie wel dat we weer met jullie (en toch ook beetje onze) camperbus een prachtige reis mochten maken via Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Italië weer naar Oostenrijk, Duitsland en nog de Nederlandse kust. De camperbus rijdt echt fantastisch!! June 2026